Marketing konzultáció – coaching

“A coaching és a jó menedzsment célja: a legtöbbet kihoznia a szervezet értékes erőforrásaiból” – Harvard Business Review

A business coach –  üzleti edző, egy sportedzőhöz hasonlóan segíti, hogy a legtöbbet hozzuk ki magunkból. Egy jó edző tudása és tapasztalata biztosítja, hogy versenyzője eredményesebb lesz.

Hatékony marketing – Biztos növekedés

Peter Drucker a világ egyik legismertebb menedzsmentguruja mondta: „egy cégnél a két legfontosabb funkció a marketing és a termékfejlesztés. Csak ez a két funkció HOZZA a pénzt, minden egyéb csak VISZI„

A versenyző nyeri a játszmát, de felkészülését edző segíti. Nincs ez másképp az üzleti életben sem. Hatékony marketing nélkül nincs sikeres vállalkozás.

 

Több mint két évtizedes gyakorlati marketing tapasztalattal segítem a cégvezetőket vállalkozásuk építésében. Tapasztalataimról és eredményeimről itt olvashat bővebben.

 

Milyen előnyökkel jár, ha valaki velem dolgozik?

  • Tudatosan tervezett növekedés
  • Hatékonyabb erőforrás felhasználás
  • Átláthatóbb értékesítési és marketing folyamatok
  • Tudatos marketing tervezés
  • Jobb időgazdálkodás
  • Megvalósítható marketing tervek
  • Eredmények rendszeres értékelése és mérése
×

További kérdések

Kérdése van marketing tervezéssel és megvalósítással kapcsolatban?
Kérjük írja meg és igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni!




A marketing coaching menete:

 

Az első helyzetelemző, problémafeltáró ülésen a cég erősségeinek és fejlesztendő területeinek megismerése a cél. Termékek, piaci trendek, versenytársak, áttekintése. Rövid és hosszú távú célok kijelölése. Következő találkozóig megvalósítandó feladatok meghatározása.

A második találkozó során értékeljük az első kitűzött feladat eredményeit. A hosszú távú tervekhez átnézzük a termék/szolgáltatás portfóliót, növekedés, eredményesség, piaci potenciál szempontjából. Cél meghatározni a potenciális fókusz termékek körét. Következő találkozóig megvalósítandó feladatok meghatározása.

Értékeljük az első kitűzött feladat eredményeit. A harmadik találkozó során az értékesítés bővítéséhez szükséges belső folyamatokat vesszük nagyító alá. Vevő vásárlási folyamat áttekintése után meghatározni, milyen fejlesztési lépések lesznek szükségesek. Marketing kommunikációs célok meghatározása. Következő találkozóig megvalósítandó feladatok meghatározása.

Értékeljük az első kitűzött feladat eredményeit és közösen haladunk tovább a megoldás felé. Számos esetben a harmadik, negyedik coaching találkozó végére megszületik a marketing megvalósítási terv.

 

Összetettebb fejlesztési folyamatoknál, ahol több komplex al-feladat is meghatározásra kerül további megvalósítást támogató, elemző konzultáció következik. A folyamat rendszerint maximum 10 coach ülést foglal magában, de legtöbb esetben 4-5 alkalom elegendő.

 

Ha az üzleti stratégiai célnak megfelelő marketing tervek megszülettek segítjük ezek gyakorlatban történő átültetését is. Ennek az Ügyfelünk által történő megvalósítási idejétől függően tartjuk meg a folyamatot lezáró coachingot, ahol közösen értékeljük az elért eredményeket, sikereket.

 

Az 1-1,5 órás business coaching üléseket egy, vagy kétheti rendszerességgel tartjuk meg.

Ajánlatkérés

Szöllősy Ágnes

üzletfejlesztési
és marketing tanácsadó

Szolgáltatások

Marketing kampány
management

Bízza stratégiai és operatív marketing feladatait szakértőre!

tovább >

Marketing
tervezés

A sikeres cégvezetők élnek a tudatos üzleti tervezés előnyeivel. Nem elég, ha fejben tervezzünk!

tovább >

Üzleti marketing
coaching

A business coach (üzleti edző), a sportedzőkhöz hasonlóan segíti partnereit, hogy legtöbbet hozzák ki magukból.

tovább >

Versenytárs
elemzés

Miért fontos, hogy tudatosan figyeljük a versenytársaink lépéseit?

tovább >