szolg-versenytars-elemzes

Versenytárs elemzés

“Látnunk kell a célt ahhoz, hogy megcélozhassuk. De amit látunk, azt a versenytársaink is látják. ”  Ian Nicholas Stewart

Nem készíthető üzleti terv piaci információ nélkül.  Ugyanazon a piacon, ugyanazokért a vevőkért küzdünk. Fontos, tudjuk milyen ajánlatokkal hasonlítja össze a potenciális ügyfél a mi ajánlatunkat.

Kérdések, amelyekre a versenytárs elemzés választ ad:

  • Mit, hol és milyen áron kínálnak
  • Milyen a pénzügyi eredményük
  • Mi az erősségük
  • Melyek a gyenge pontjai
  • Milyen marketing eszközöket használ

A rendszeres versenytárs elemzés előnyei

  • Gyorsabban tudunk reagálni a változásokra
  • Tudjuk miben vagyunk jobbak
  • Megmutatja a fejlesztendő területeket
  • Láthatóvá válnak a piaci trendek
  • Tanulunk belőle.
×

További kérdések

Kérdése van marketing tervezéssel és megvalósítással kapcsolatban?
Kérjük írja meg és igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni!




Piacelemzés lépései

  1. Versenytárs kiválasztásának szempontjai
  2. 4-5 legfontosabb versenytárs megnevezése
  3. Piaci jelenlét, digitális jelenlét, pénzügyi adatok elemzése
  4. Elemzések összesítése
  5. Eredmények prezentálás

Ajánlatkérés

Szöllősy Ágnes

üzletfejlesztési
és marketing tanácsadó

Szolgáltatások

Versenytárs
elemzés

Miért fontos, hogy tudatosan figyeljük a versenytársaink lépéseit?

tovább >

Marketing
tervezés

A sikeres cégvezetők élnek a tudatos üzleti tervezés előnyeivel. Nem elég, ha fejben tervezzünk!

tovább >

Üzleti marketing
coaching

A business coach (üzleti edző), a sportedzőkhöz hasonlóan segíti partnereit, hogy legtöbbet hozzák ki magukból.

tovább >

Marketing kampány
management

Bízza stratégiai és operatív marketing feladatait szakértőre!

tovább >