Szöllősy Ágnes

üzletfejlesztési és marketing tanácsadó

Biztos hallott már a pillangó hatásról. E szerint, egy pillangó egyetlen szárnycsapása a Föld egyik oldalán, tornádót idézhet elő a másikon. A sikeres cég/márka építésben is megtapasztalhatjuk ezt. Egy jól megválasztott apró lépés sokszoros eredményt hozhat. Hiszem, hogy marketingesként az a legfontosabb feladatunk, hogy ezeket a szárnycsapásokat létrehozzuk.

Több mint két évtizede dolgozom üzletfejlesztési, marketing területen. Számtalan márka, termék és termékkategória bevezetésében vettem részt. Büszke vagyok, hogy az általam képviselt márkák és termékek többsége piacvezető vagy meghatározó piaci pozíciót ért el.

Egy nemzetközi ösztöndíj elnyerése lehetőséget adott, hogy az Egyesült Államokban tanulhassak és az elsők között szerezhessek Magyarországon MBA diplomát 1992-ben. 2014 óta dolgozom marketing tanácsadóként, ehhez az elméleti hátteret a 2016-ban megszerzett Vezetés és Szervezés szakközgazdász diploma is biztosítja, a nagyvállalati tapasztalatok mellett.

Fontosnak tartom, hogy a szakmai alapok biztosítva legyenek egy vállalkozásnál (folyamatok, termék, ár, eladási csatornák, célok), mert ez a hosszú távú cégfejlesztés zálóga. Munkamódszerem alapja a strukturált piac megközelítés és az erre épülő stratégia, a pontos célcsoport meghatározás és a célcsoportot biztosan és hatékonyan elérő kommunikáció.

A menedzsment legfontosabb feladatai a szervezeti célok meghatározása és elérésük biztosítása, a tervezés és a szabályozás, az erőforrások eredményes működésének biztosítása.

Tanácsadókánt célom megtalálni minden fejlesztendő cégnél azokat az apró lépéseket, melyek igazán nagy eredményt hoznak!

Keressen, ha szeretné, hogy az Ön cégénél is érvényesüljön a pillangóhatás!

  • Versenytárs elemzés

    A tervezés első lépése a piacelemzés.
    Töltse le tervezést segítő e-könyvünket a versenytárs-elemzésről feliratkozva hírlevelünkre.

Grafika

Néha egy kép többet ér száz szónál. A sikeres marketing megvalósítás elengedhetetlen eleme a jó vizuális megjelenés. Grafikai háttércsapatunk széleskörű tapasztalattal bír az  arculat– , logó- és webdesign területén.

Webfejlesztés

A digitális jelenlét szinte minden iparágban kötelező. Fontos, hogy ez ne csak szép, de technikailag is megfelelő legyen.  Ezért olyan webfejlesztőkkel működünk együtt, akik az üzleti célokat és folyamatokat figyelembe véve, azokat értve készítenek oldalakt.

Online kommunikáció

Mikor, hol és milyen üzenettel érdemes megszólítani potenciális ügyfeleinket? Adwords, Facebook, Linkedin hirdetések tervezésében és kampányok kivitelezésében segítjük partnereinket.