ShortCut

Üzleti és marketing tervezés workshop cégvezetőknek

2018 január 17.

Egy nap tervezés az egész éves sikerekért

Ha van tervünk, akkor

  • A munkatársak tudják, hogy miért és hogyan dolgozunk
  • Tudjuk, hogy mit értünk el – mérhető előrehaladás
  • Leegyszerűsödnek a döntési helyzetek
  • Jobb marketing kommunikáció
  • Hatékonyabb marketing – koncentrál a fókusz pontokra

Tudta,

hogy a cégek bukásához vezető 5 leggyakoribb ok közül négy a marketing tervezés hiányára vezethető vissza. Az Ön cége merre tart? Van már terve 2018-ra?

Forrás: Forbes

“Fejben megvan!” Ez volt a leggyakoribb válasz arra kérdésre, hogy van-e a cégnek üzleti terve.

Ezért nem tudnak önállóan dolgozni az alkalmazottak, mert minden kérdést a cégvezetőnek kell eldöntenie. Az iránytű csak az ő fejében van meg! Úgy érzi, hogy a leggyorsabb és a legjobb, ha ő maga csinálja.

így  a cégvezető dolgozik  többet. A szervezet megsokszorozó képessége nem jelentkezik. Hogyan tudom megsokszorozni a eredményeket?

A ShortCut tréningen megmutatjuk a hatékony üzleti tervezés lépéseit.

“Tervezés nélkül nem jutnánk el sehova”

„Kevés, hogy önmagában csak álmaink legyenek, ha nincs jövőképünk, ha nem tűzünk ki konkrét köztes állomásokat, és ha nem tervezzük meg az odavezető utat, akkor csak nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem jutunk el a célig. Tervezés nélkül nem jutnánk el sehova.”

Kemény Dénes

A workshop résztvevők gyakorlatot szereznek

  • Az üzleti környezet prognosztizálása
  • A piac megítélése
  • Piackutatás
  • A bizonytalanság kezelése.
  • A megrendelésállomány becslése
  • Az elemzések adatainak pontossága illetve a valós, elérhető célok kitűzése.

Milyen a jó terv?

Egy jó marketing terv azokra a pontokra fókuszál, ahol a legkisebb befektetéssel a legnagyobb hatás érhető el! Mint a pillangó hatás!

A workshop résztvevők sikert hozó terveket készítenek, amely rögzíti

  • Melyek a cégünk erősségei, amire építünk
  • Melyek a feladataink a termékfejlesztés területén
  • Milyen árazási stratégia biztosítja a nyereséges működést
  • Milyen értékesítési csatornákra fókuszálunk és miért
  • Milyen kommunikációs csatornákon érjük el
  • Milyen érvekkel győzzük meg potenciális ügyfeleinket

Szeretnék jobb tervet készíteni

És Ön hogyan tervez?

Még soha nem csináltam írásos üzleti tervet

Tudom hogy nagyon fontos az üzleti tervezés, de nincs időm rá.

Van egy forgalmi terv táblázatom

Valamikor tavaly csináltam egy táblázatot a forgalmi tervekről, csak nem tudtam rá sok időt fordítani.

Szoktam terveket készíteni, de jó lenne hatékonyabban

Jó lenne többet megtudni, hogyan lehet gyorsabban, megvalósítható üzleti és marketing terveket készíteni

Minden évben készítek üzleti és részletes marketing akciótervet

Folyamatosan ellenőrzöm a cégem teljesítményét a tervekhez képest. Negyedévente aktualizálom.

Ha ön minden évben készít üzleti tervet és marketing akciótervet, sőt negyedévente frissíti is, akkor Ön igazán tudatos cégvezető! Tapasztalatunk alapján sikere szinte garantált.

Tanuljunk együtt üzleti tervet írni!

A ShortCut üzleti és tervezés marketing tervezés workshop megmutatja az  üzleti tervezés lépéseit.

Minden cég és piac más. Ezért a workshop során több eszközt tanítunk, hogy mindenki megtalálja a  piaca és a termékei számára legeredményesebb marketing eszközöket.

A ShortCut  rövidebb utat jelent, mert lerövidítjük a sikeres marketing terv készítéshez időt. Az élet más területeihez hasonlóan a tervezést is tanulni és gyakorolni kell. Ezt pedig a legjobb gyakorlott oktató irányítása mellett.
Elkészíthetjük a terveket magunk is. A tapasztalat azonban azt mutatja, hogy kevesen készítenek tényleges munkaeszközként is használható üzleti és marketing terveket elsőre.

Ne kísérletezzen!

 Rövidítse le az utat, jöjjön el a következő ShortCut tréningre!

Mit visznek magukkal a résztvevők?

Saját üzleti terv vázlat

Munkafüzetet a kidolgozott feladatokkal, amelyek az üzleti terv gerincét képezik

Tervezést segítő tudásanyag

Részletes tudásanyagot a stratégiai tervezéshez és a marketing akció terv készítéshez

Excel minta üzleti terv

Egy Excel üzleti terv mintát, ami alapján kidolgozhatja saját részletes tervét

Ezt mondták a korábbi Shortcut workshopok résztvevői:

“Eddig halogatott döntések meghozatalára kényszerített rá”

Számomra nagyon szemnyitogató volt a workshop és eddig halogatott döntések meghozatalára kényszerített rá. A másik komoly hasznát abban látom, hogy az általad adott tervezési eszközök nagyon jól mederben tartják az egyébként csapongó gondolkodást és segítenek fókuszálni a lényeges üzleti kérdésekre. Ezzel együtt időt és erőforrást szabadítanak fel, mert a felesleges marketingtevékenységeket egyértelműen ki tudtuk zárni, ezzel is teret adni azoknak, amik jobb eredményhez vezetnek.

Hegyi Nóra (Coach, MeetingMentor)

“Első kézből tanulhattam más KKV vezetők megoldásaiból”

A nagyvállalatok által használt marketing és tervezési módszereket könnyen emészthetően, a kisvállalatok által is használható formába rendezve kaptam meg. Továbbá a műhelymunka jelleg is tetszett, illetve hogy első kézből tanulhattam más KKV vezetők megoldásaiból, ötleteiből. Szerintem nemcsak én, hanem a többi résztvevő is át tudott emelni azonnal alkalmazható gyakorlati elemeket a mindennapi munkába.

Szalai Zoltán (Ügyvezető, ibc.co.hu)

“Most döbbentem rá, hogy eddig mennyi fölösleges kanyart tettem”

Nagyon jó “szemnyitogató” volt a tréning. Most döbbentem rá, hogy eddig mennyi fölösleges kanyart tettem. Az eddig összevissza végzett lépéseket, melyet azzal a céllal végeztünk, hogy a terveinket papírra vethessük, az előadás adott egy vázat. Mintha apró gombokat fűztünk volna fel egy cérnára! Ajánlom akkor is, ha azt hiszed, mindent tudsz!

Lukácsi Tibor (Ügyvezető)

“Ági tréningje életmentő bármely szakaszban is van jelenleg céged!”

Azon szerencsések közé tartozom, akik elsőként vehettek részt Ági Üzleti és marketing terv készítési workshop-ján. Stratégia kontra taktika? Versenytársak elemzése, vevőcsoportok kialakítás. Csak pár kiragadott téma, amit hasznosítani tudok a mindennapi munkámban. Cégvezetőként és tulajdonosként is elmondhatom, hogy Ági tréningje életmentő bármely szakaszban is van jelenleg céged!

Molnár Marcell (Life Plusz Kft.)

Miért higgyen nekem?

Szöllősy Ágnes – marketing tanácsadó

Több, mint két évtizede dolgozom stratégia marketing területen. A legtöbb márka és termék, amelyekkel dolgoztam piacvezető lett. (Ezekről itt olvashat bővebben). Nem hiszek a generál megoldásokban, de hiszek a pillangó hatásban. A pillangó hatás, az a látszólag lényegtelen apró mozdulat – egy pillangó szárnyának rebbenése – mely viharos eredményeket hozhat.

Ennek az alapja mindig a jól végig gondolt üzleti terv volt. Sikereim alapja, hogy megtaláltam az igazán fontos fókusz pontokat az értékesítési folyamatban és azok támogatására fókuszáltuk a marketing támogatást.

Mentés

Tudta, hogy a tervezés a legjobb befektetés?

Időpont

2018. január 17.

Időtartam

9:00 – 17:00

Helyszín

MagNet Ház
(Andrássy út 98)

Early bird csomag

2018 január 10. éjfélig
39.000 Ft

Tartalmazza:

  • 1 órás személyes konzultáció a stratégia tervezéshez 25.000 Ft értékben
  • 1 órás személyes konzultáció a marketing akcióterv elkészítéséhez 25.000 Ft értékben
  • Egész napos workshop
  • Excel üzleti terv minta
  • Marketing terv vázlat

Konzultációs csomag

2017 január 11-14 között
39.000 Ft

Tartalmazza:

  • 1 órás személyes konzultáció a stratégia tervezéshez 25.000 Ft értékben
  • Egész napos workshop
  • Excel üzleti terv minta
  • Marketing terv vázlat

Egész napos workshop

2018 január 14 után
39.000 Ft

Tartalmazza:

  • Egész napos workshop
  • Excel üzleti terv minta
  • Marketing terv vázlat

Még mindig kétségei vannak?

Pénz visszafizetési garancia! Egy tréning és a tréner személye és tudása kicsit zsákba macska. Ez ne legyen akadály! Jöjjön el, vegyen részt a képzésen, és ha úgy érzi az első szünetben, nem arról szól a ShortCut workshop, mint amire számított, mi visszatérítjük a képzés teljes összegét!

Foglalja le időben a helyét!

Szeretné, ha 2018 lenne cége eddigi legjobb éve? Jelentkezzen még ma a workshopra és rövidítse le az utat cége sikert hozó üzleti tervéhez! A ShortCut kis létszámú megvalósítás központú képzés, maximum nyolc fő részvételével. Gyorsan fogynak a helyek. Jelentkezzen időben, nehogy lemaradjon a lehetőségről.

Fontos! Ha azt szeretnénk, hogy 2018 legyen cégünk eddigi legjobb éve, ez nem lehetséges sikert hozó üzleti terv nélkül! Még nem késő jól átgondoltan megtervezni a célokat és a megvalósításukhoz vezető lépéseket! A ShortCut workshop segít, hogy a terve minden lényeges elemet tartalmazzon és valóban sikert hozó legyen!

Gyakran Ismételt kérdések

Mi a visszaigazolás és a fizetés menete?

A jelentkezés elküldése után egy visszaigazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. A levél tartalmazza a workshop dátumát, kezdő időpontját, menetrendjét, díjbekérőt és részletes tájékoztatást az átutaláshoz szükséges információkkal.

A levélnek a regisztráció után azonnal, de legkésőbb öt percen belül meg kell érkeznie. Előfordulhat, hogy egy levél a spam vagy a promóció mappában landol. Kérem, ellenőrizze ott is! Ha nem érkezik meg a visszaigazoló levél, kérem írjon a jelentkezes@marketingtervezes.hu email címre!

Kell előzetesen készülni?

Konkrét előzetes feladat nincs. Fontos viszont, hogy gondoljuk végig, milyen az 2016-os évünket. Mit történt 2016-ban, ami előre vitte a vállalkozásomat és melyek azok a területek, ahol a legnagyobb nehézségekkel szembesültem.

Mit vigyek magammal?

A résztvevők munkafüzetek kapnak a feladatok megoldásához és jegyzeteléshez. Magunkon, egy tollon kívül másra nem lesz szükségünk!