Majdnem 100 marketing stratégia

Majdnem 100 marketing stratégia

Marketing stratégia választásunk természetesen sok tényezőn alapul, függ a termékünktől a piacunktól és a vásárlóinktól is. Ez számtalan eszközt és kombinációt jelent. Összegyűjtöttem a leggyakrabban használt marketing stratégiai irányokat. Majdnem megvan a száz. Száz évvel ezelőtt a legtöbb szakmai kifejezés még német eredetű volt. Sok német kifejezés át is került a közbeszédbe (colstok, haver, stréber,…

Tovább

7 + 1 szakmailag feltöltő és inspiráló nyári olvasmány

Inspiráló nyári szakmai olvasmányok. A nyár a feltöltődés, inspiráció gyűjtés időszaka. Ne csak fizikailag, de szellemileg is készüljön fel a következő menetre.

Tovább

7 + 1 szakmailag feltöltő és inspiráló nyári olvasmány
Mire figyeljünk, ha új weboldal készítéséről tárgyalunk webfejlesztőnkkel?

Mire figyeljünk, ha új weboldal készítéséről tárgyalunk webfejlesztőnkkel?

A weboldal egy eszköz, aminek illeszkednie kell a cég stratégiai céljaihoz, üzleti modelljéhez. Ezért mielőtt a webfejlesztővel kezdünk tárgyalni gondoljuk végig milyen funkciókat szeretnénk, ha ellátna új oldalunk.

Tovább

Belebukhat cégünk a rosszul megválasztott értékesítési csatornába?

Belebukhat cégünk a rosszul megválasztott értékesítési csatornába? Tényleg nem mindegy, hogy hol áruljuk a termékünket, amíg fogy?

Tovább

Belebukhat cégünk a rosszul megválasztott értékesítési csatornába?
Elég egy tehén, hogy megértsük az üzleti modellek közötti különbséget

Elég egy tehén, hogy megértsük az üzleti modellek közötti különbséget

A megfelelő üzleti modell kiválasztása a siker alapja. Milyen modellek közül választhatunk, melyiknek mi a lényege ezt mutatja meg ez az infografika.

Tovább

3 gyakori pénzügyi hiba, amit minden KKV vezetőnek érdemes elkerülni

A megfelelő pénzügyi tervezés, hatékony idő gazdálkodás és a konzervatív megtakarítási szemlélet a hosszútávú pénzügyi stabilitás alapja

Tovább

3 gyakori pénzügyi hiba, amit minden KKV vezetőnek érdemes elkerülni
Ügyfélközpontú marketing az ügyfél szemével

Ügyfélközpontú marketing az ügyfél szemével

Hogyan javíthatunk marketingünkön, hogy még elégedettebbek és elkötelezettek legyenek ügyfeleink, vásárlóink?

Tovább

5 hiba, amit megéri elkerülni az üzleti tervezés során

„A hibás tervezés a hiba tervezése” hangzik el a Star Wars Klónok háborújában. Ezt az öt tervezési hibát érdemes elkerülni. Így nem eshetünk a hibás terv csapdájába.

Tovább

5 hiba, amit megéri elkerülni az üzleti tervezés során
A cégvezető döntése is marketing

A cégvezető döntése is marketing

Hogyan tudunk a spontán marketingből továbblépve tudatos marketinget megvalósítani? Amikor a döntéseket nem érzésekre, hanem számokra építjük.

Tovább

Tippek és eszközök Infografika készítéshez

Infografika készítéséhez használható programok és használatukkal kapcsolatos tapasztalatok..

Tovább

Tippek és eszközök Infografika készítéshez
3 lépés és 3 eszköz a konkurencia online aktivitásának felméréséhez

3 lépés és 3 eszköz a konkurencia online aktivitásának felméréséhez

A versenytársaink marketing tevékenységének felmérése a tervezés fontos eleme. Célja jobban belelátni versenytársunk marketing stratégiájába.

Tovább

A marketing nem egyenlő a reklámmal! Marketing a cégünk a vevő szemével!

Bár sokaknak elsőre a reklám jut eszébe a marketingről. Szerintem a marketing feladata biztosítani hatékonyan érjük el üzleti céljainkat.

Tovább

A marketing nem egyenlő a reklámmal! Marketing a cégünk a vevő szemével!
Árkedvezmény – mikor, hogyan, miért

Árkedvezmény – mikor, hogyan, miért

Az árakciók és az árkedvezmények szervezése előtt fontos végig gondolni, miért jó az nekünk, hogyan segíti stratégai céljaink elérését.

Tovább

5 versenyelőny előny, amit a konkurenciának köszönhetünk!

A stratégia építés alapja, hogyan különböztetjük meg magunkat a piac többi szereplőjétől. Amit jól csinálok az erőforrás. Versenyelőny, ha ezt a fogyasztók is érzékelik. Az erős versenyhelyzet rá kényszeríti a cégeket a fejlődésre. Milyen területen fejleszthet minket a konkurencia?

Tovább

5 versenyelőny előny, amit a konkurenciának köszönhetünk!
Kinek az ajánlatával hasonlították össze céged ajánlatát?

Kinek az ajánlatával hasonlították össze céged ajánlatát?

A marketing tervezésnél fontos a piac és versenytárs elemzés. Ki a versenytársunk, Melyek az erősségei és a gyenge pontjai.

Tovább

5 ügyfél kérdés a hatékony marketing munkához

Az egyik legnagyobb marketing hiba, ha nem figyeljük ügyfelek visszajelzéseit. 5 kérdés, ami segít jobban megérteni, hogy ügyfeleink miért minket választottak.

Tovább

5 ügyfél kérdés a hatékony marketing munkához
Az üzleti tervezés 7 lépése

Az üzleti tervezés 7 lépése

Tudjuk, hogy tervezni kellene, azt is hogy melyek a tervezés előnyei. De melyek egy sikeres tervezési ciklus legfontosabb lépései?

Tovább

Az üzleti tervezés 5 előnye

A tervezés a cég számos területét érinti. Több pontos is hozzájárul a hatékonyabb és gazdaságosabb működéshez

Tovább

Az üzleti tervezés 5 előnye
Versenytárselemzés? A tervezéshez elengedhetetlen!

Versenytárselemzés? A tervezéshez elengedhetetlen!

Összegyűjtöttük a 7 legfontosabb információ forrást és adunk egy egyszerű eszközt a versenytárs adatok rendszerezéséhez.

Tovább