
Majdnem 100 marketing stratégia
Marketing stratégia választásunk természetesen sok tényezőn alapul, függ a termékünktől a piacunktól és a vásárlóinktól is. Ez számtalan eszközt és kombinációt jelent. Összegyűjtöttem a leggyakrabban használt marketing stratégiai irányokat. Majdnem megvan a száz. Száz évvel ezelőtt a legtöbb szakmai kifejezés még német eredetű volt. Sok német kifejezés át is került a közbeszédbe (colstok, haver, stréber,…
7 + 1 szakmailag feltöltő és inspiráló nyári olvasmány
Inspiráló nyári szakmai olvasmányok. A nyár a feltöltődés, inspiráció gyűjtés időszaka. Ne csak fizikailag, de szellemileg is készüljön fel a következő menetre.



Mire figyeljünk, ha új weboldal készítéséről tárgyalunk webfejlesztőnkkel?
A weboldal egy eszköz, aminek illeszkednie kell a cég stratégiai céljaihoz, üzleti modelljéhez. Ezért mielőtt a webfejlesztővel kezdünk tárgyalni gondoljuk végig milyen funkciókat szeretnénk, ha ellátna új oldalunk.
Belebukhat cégünk a rosszul megválasztott értékesítési csatornába?
Belebukhat cégünk a rosszul megválasztott értékesítési csatornába? Tényleg nem mindegy, hogy hol áruljuk a termékünket, amíg fogy?


Elég egy tehén, hogy megértsük az üzleti modellek közötti különbséget
A megfelelő üzleti modell kiválasztása a siker alapja. Milyen modellek közül választhatunk, melyiknek mi a lényege ezt mutatja meg ez az infografika.
3 gyakori pénzügyi hiba, amit minden KKV vezetőnek érdemes elkerülni
A megfelelő pénzügyi tervezés, hatékony idő gazdálkodás és a konzervatív megtakarítási szemlélet a hosszútávú pénzügyi stabilitás alapja


Ügyfélközpontú marketing az ügyfél szemével
Hogyan javíthatunk marketingünkön, hogy még elégedettebbek és elkötelezettek legyenek ügyfeleink, vásárlóink?
5 hiba, amit megéri elkerülni az üzleti tervezés során
„A hibás tervezés a hiba tervezése” hangzik el a Star Wars Klónok háborújában. Ezt az öt tervezési hibát érdemes elkerülni. Így nem eshetünk a hibás terv csapdájába.


A cégvezető döntése is marketing
Hogyan tudunk a spontán marketingből továbblépve tudatos marketinget megvalósítani? Amikor a döntéseket nem érzésekre, hanem számokra építjük.
Tippek és eszközök Infografika készítéshez
Infografika készítéséhez használható programok és használatukkal kapcsolatos tapasztalatok..


3 lépés és 3 eszköz a konkurencia online aktivitásának felméréséhez
A versenytársaink marketing tevékenységének felmérése a tervezés fontos eleme. Célja jobban belelátni versenytársunk marketing stratégiájába.
A marketing nem egyenlő a reklámmal! Marketing a cégünk a vevő szemével!
Bár sokaknak elsőre a reklám jut eszébe a marketingről. Szerintem a marketing feladata biztosítani hatékonyan érjük el üzleti céljainkat.


Árkedvezmény – mikor, hogyan, miért
Az árakciók és az árkedvezmények szervezése előtt fontos végig gondolni, miért jó az nekünk, hogyan segíti stratégai céljaink elérését.
5 versenyelőny előny, amit a konkurenciának köszönhetünk!
A stratégia építés alapja, hogyan különböztetjük meg magunkat a piac többi szereplőjétől. Amit jól csinálok az erőforrás. Versenyelőny, ha ezt a fogyasztók is érzékelik. Az erős versenyhelyzet rá kényszeríti a cégeket a fejlődésre. Milyen területen fejleszthet minket a konkurencia?


Kinek az ajánlatával hasonlították össze céged ajánlatát?
A marketing tervezésnél fontos a piac és versenytárs elemzés. Ki a versenytársunk, Melyek az erősségei és a gyenge pontjai.
5 ügyfél kérdés a hatékony marketing munkához
Az egyik legnagyobb marketing hiba, ha nem figyeljük ügyfelek visszajelzéseit. 5 kérdés, ami segít jobban megérteni, hogy ügyfeleink miért minket választottak.


Az üzleti tervezés 7 lépése
Tudjuk, hogy tervezni kellene, azt is hogy melyek a tervezés előnyei. De melyek egy sikeres tervezési ciklus legfontosabb lépései?
Az üzleti tervezés 5 előnye
A tervezés a cég számos területét érinti. Több pontos is hozzájárul a hatékonyabb és gazdaságosabb működéshez


Versenytárselemzés? A tervezéshez elengedhetetlen!
Összegyűjtöttük a 7 legfontosabb információ forrást és adunk egy egyszerű eszközt a versenytárs adatok rendszerezéséhez.